Ny app

Alt du trenger å vite om den nye appen

Motkraft avatar
Skrevet av Motkraft
Oppdatert over en uke siden

Hva er nytt?

Vi har nå utviklet hele appen fra bunn av. Det vil si at vi har opprettet en helt ny grunnmur hvor vi kontinuerlig kan utvikle nye funksjoner og tjenester. Den forrige appen kan sammenlignes med et hus. Dette huset hadde en grunnmur av feil materialer, og huset kunne aldri reises. Nå har vi revet hele huset, og satt opp en ny grunnmur (ny app). Dette huset vil kunne ha 1,2,3,... 50 etasjer om våre kunder ønsker det!

Jeg ser ingen nye funksjoner?

Det tar tid å bygge opp en app, noe alle våre kunder har fått kjenne på. Grunnen til at det ikke er noen nye funksjoner i appen skyltes rett og slett tid. Vi har endelig blitt ferdig med det viktigste, og vi vil her i fra kunne lansere nye, nyttige funksjoner som kan brukes. Vi har lagt ned mye tid og ressurser i denne "grunnmuren" for å stå stødig i det lange løp. Vi vil kunne forbedre og utvikle oss i tråd med deres ønsker, og for å klare det må vi tenke to skritt frem.

Vi burde selvsagt hatt noen av de brukervennlige funksjonene klare, men tiden ble knapp. Vi valgte heller å lansere appen slik den er nå, for å ikke holde dere lenger på pinebenken. Appen vil derfor oppleves ganske lik som den tidligere appen, forskjellen er at denne har en fremtid! En fremtid, ikke bare for ditt strømforbruk men også andre tjenester! Alt på et sted.

I utviklingen av appen har vi plukket opp ønsker og behov fra dere, og det er disse vi vil prioritere i den videre utviklingen.

Noen smakebiter på hva vi ser på fremover:

  • ✅ Light-mode 🤍🖤

  • Sette eget navn på din bolig / hvert målepunkt 🏠

  • Gjestebruker-tilgang 👩‍👦

  • iOS og Android widgets 📱

Er det noe du ønsker at vi prioriterer først? Legg igjen ditt ønske her.

Vi vil annonsere de nye funksjonene når de er klare, slik at du ikke vil gå glipp av det!

Hva kan jeg gjøre i appen i dag?

  • Se ditt strømforbruk

  • Se dagens strømpris, og (etter kl 13-16) se morgendagens priser

  • Få oversikt over alle dine fakturaer fra Motkraft

  • Chatte direkte fra appen med kundeservice

Feil vi er viten om i dag

Vi er klar over disse feilene og jobber med å løse disse fortløpende.

  • Enkelte kunder opplever at avtalen ikke dukker opp i appen. Det vil da stå "bestill strøm" eller "noe gikk feil" selv om du er kunde.

  • Du kan ikke se forbrukeshistorikken lenger tilbake enn april 2022.

    • Dette vil komme på plass når vi har innhentet nødvendige data til den nye appen.

  • Noen opplever problemer med innlogging, enten at logg-in koden aldri kommer (prøv da vipps), eller at telefonnummer er "ugyldig". Sjekk linken under for å se hvordan du kan logge inn med Android.

Fra oss til deg

Vi gjør alt vi kan for å tilfredstille nåværende og fremtidige kunders behov. Vi startet opp hele organsiasjonen for å spille på lag med forbrukerne, og vårt største ønske er å gjøre akkurat deg fornøyd. Vi vil i tiden fremover legge stor vekt på kommunikasjon og informasjonsdeling med våre kunder, slik at vi sammen vet hvor vi er og hvor vi skal i dette løpet. Tusen takk for tålmodigheten og støtten dere viser gang på gang!❤️

Hilsen Motkraft-teamet

Svarte dette på spørsmålet?