Problem:
Appen din fungerer som den skal for det meste, men av og til kan du støte på problemer med innlogging.
Løsning:
Tøm app-cachen. Cache, i enkle ord, er som en rask tilgjengelig lagring for nettleseren. Den holder viktige ting, som bilder og data, slik at informasjon kan åpnes raskere. Noen ganger, hvis appen oppfører seg merkelig, kan du tømme denne lagringen for å løse problemer.
Nedenfor går gjennom prosessen for å slette nettleser-cachen på iPhone. En video er også tilgjengelig nederst.
Trinn 1: Åpne Innstillinger-appen på din iPhone.
Trinn 2: Bla nedover og finn "Safari" og trykk på det.
Trinn 3: Inne i Safari-innstillingene, bla nedover til du finner "Tøm logg og nettsidedata" og trykk på det.
Trinn 4: Du vil bli bedt om å bekrefte handlingen. Trykk på "Tøm logg og nettsidedata" igjen for å fullføre prosessen.
Trinn 5: Start appen på nytt og logg deg inn igjen. Problemet ditt skal nå være løst.
Dette skal hjelpe deg med å tømme cachen for Safari på iPhone og kan bidra til å løse problemer med appen din.