Alle samlinger
Motkraft-appen 📱
iPhone | Tømme cache ved login problem
iPhone | Tømme cache ved login problem

Ved enkelte tilfeller er det nødvendig å tømme cachen til nettleseren din for å kunne logge inn.

Ane avatar
Skrevet av Ane
Oppdatert over en uke siden

Problem:

Appen din fungerer som den skal for det meste, men av og til kan du støte på problemer med innlogging.


Løsning:

Tøm app-cachen. Cache, i enkle ord, er som en rask tilgjengelig lagring for nettleseren. Den holder viktige ting, som bilder og data, slik at informasjon kan åpnes raskere. Noen ganger, hvis appen oppfører seg merkelig, kan du tømme denne lagringen for å løse problemer.

Nedenfor går gjennom prosessen for å slette nettleser-cachen på iPhone. En video er også tilgjengelig nederst.

  • Trinn 1: Åpne Innstillinger-appen på din iPhone.

  • Trinn 2: Bla nedover og finn "Safari" og trykk på det.

  • Trinn 3: Inne i Safari-innstillingene, bla nedover til du finner "Tøm logg og nettsidedata" og trykk på det.

  • Trinn 4: Du vil bli bedt om å bekrefte handlingen. Trykk på "Tøm logg og nettsidedata" igjen for å fullføre prosessen.

  • Trinn 5: Start appen på nytt og logg deg inn igjen. Problemet ditt skal nå være løst.

Dette skal hjelpe deg med å tømme cachen for Safari på iPhone og kan bidra til å løse problemer med appen din.

Svarte dette på spørsmålet?